ОФК “Југовић“ Каћ

Као дечак, радознао и немиран, имао сам пуно симпатија, али љубав према фудбалу надјачала је све.

Фудбал сам почео да тренирам са 6 година и од тада та чудна љубав никако да престане. На фудбалу сам упознао много другара, али и другарица. Са њима сам нераздвојан. Све нас спаја та чудна љубав. Сама реч ФУДБАЛ  за мене представља љубав, дружење, срећу, смех. Играјући фудбал, обишао сам скоро целу државу. Тако сам упознао друге људе, видео другачије обичаје, али, сви смо се разумели… Фудбал је био мост.

Од првог дана тренирам у ОФК “Југовић“.  Основан је далеке 1912. године.  Убраја се међу најстарије фудбалске и уопште спортске колективе у земљи и поседује оригинални документ о оснивању.  У том периоду најчешћи противници су били из Ковиља, Темерина и Будисаве.

Наша екипа броји 15 чланова. Предводе нас тренери Влада Митровић, Ђорђе Бојић и Милан Трнинић. Три пута недељно тренирамо. Понедељком увежбавамо технику, четвртком – шутеве а петком играмо фудбал. Зато нам је петком најдражи тренинг. Тренери нас уче да будемо прави спортисти – да побеђујемо часно, али и да знамо да прихватимо пораз. Да се спортски фер-плеј понашамо, да поштујемо своје саиграче, али и противнике.

Надам се да ћу играти фудбал још дуго, дуго, али никад нећу заборавити прве фудбалске “кораке“, голове, победе и трофеје, никад нећу заборавити свој почетак у ФК “Југовић“.

Приредио: Јован Милетић 6-5

 

Више о ОФК “Југовић“  погледајте на сајту магазина Равница.

 

Погледај повезене чланке: Чиме се баве наша деца? 

 

 

 

Оставите одговор

