Манастир Јазак

.

.

Повезано са лекцијом:  Историја архитектуре

Погледај повезене чланке:  Фрушкогорски манастири 

.

3 коментара (+додајте свој?)

  1. Saša
    Jun 29, 2012 @ 22:25:28

    Nešto me intereuje, pa reko’ da pitam:-)
    Jeste li vi to obišli sve fruškogorske manastire, pa su tako nastale ove prezentacije? Ili su one proizvod neke, da ne budem banalan, zadate teme?
    Mislim da Vam je ideja svakako fantastična, i ako je iskustvo ono što Vas je potaklo na jedan ovakav ciklus, a naročito ako ste se „bacili“ na proučavanje naše istorije. Možda to nekoga inspiriše da obiđe manastire, bar neke od njih, i tamo pronađe blagodat i smirenje koje ja nalazim kada posetim ove riznice duhovnosti,
    Moj „favorit“ je Velika Remeta.
    Svako Vam dobro želim.

    Одговор

    • cicakslavka
      Jun 29, 2012 @ 23:45:48

      Није било плана и задате теме. Жеља ми је била да деца учествују својим радом на блогу. Први њихови радови су били везани за предмет. Пошто сам ја велики родољуб, волим наш Каћ, Нови Сад, Војводину….хтела сам мало тог осећања да пренесем и на њих: да пишу о свом селу и околини. Фрушка гора јесте наша околина и радећи текст по текст заједно смо откривали њена блага.
      Манастире смо посетили у оквиру екскурзије: 5. разред Гргетег и Крушедол; 6. разред Ново Хопово. Ја сам посетила и друге, нажалост не све. После овог циклуса сигурна сам да ћу их посетити све. Деца посећују манастире и са родитељима.
      Мој фаворит је Гргетег. (Имам и ја фаворита на Вашем блогу, чекам 1. јул)
      Драго ми је да претите наш рад.
      Велики поздрав. 😀

      Одговор

  2. tatjana
    Jun 30, 2012 @ 10:37:54

    Odavno planiram da obiđem neke od manastira na Fruškoj Gori, jer nisam bila niti u jednom. Razmišljala sam kako da napravim izbor i kako da stignem do njih. Ova vaša prezentacija je fantasticna – sad mogu lepo da odaberem i evo mene već tokom narednih mesec dana u nekim od ovih manastira.

    Одговор

Оставите одговор

