Организација радног места

.

Сваки ученик има своје радно место које је опремљено столом, столицом, рачунаром и неопходним алатом и прибором. На радном месту се распореде алат, материјал, прибор и цртежи, тако да сваки предмет буде на свом месту. На десној страни се налазе алат и прибор, на левој материјали. Средина стола је предвиђена за рад. Радну површину стола треба заштити подметачима.  Настава се  још може одвијати и на саобраћајном полигону.

Радно место

Наставник организује рад и упознаје ученике с радним местом у кабинету и правилним коришћењем  алата. Важно је да поштујете те савете и упутства. Алат и материјал морате користити правилно, према упутствима.

Да би успешно обавили задатке, морате направити план рада. План рада треба да садржи:

    • анализу радног задатка (идеја),
    • израду скице и техничког цртежа,
    • планирање материјала, прибора и алата које ћете користити за израду предмета,
    • планирање радних операција и
    • планирање времена потребног  за израду предмета.

На крају рада, одлаже се алат, материјали и завршени и незавршени  радови на предвиђено место. Радно место се оставља уредно и чисто, онако како сте га и затекли. Радно место и школски намештај морате и пазити да не дође до оштећења.

Посебну пажњу треба обратити на заштиту на раду. Важно је да алат, машинe и прибор којим радите буду исправни и да ви правилно рукујете њима. Мора се поштовати ред и правила о раду. За успостављање реда задужен је наставник, редари, као и сви ученици.

.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: